gogolius
Administrator
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:58, 21 Lut 2008 Temat postu: Regulamin forum. |
|
|
I. Nieznajomość regulaminu
„Nieznajomość Prawa Szkodzi” W myśl tego hasła informujemy, iż nieznajomość regulaminu nie zwalnia od obowiązku jego stosowania i przestrzegania. Nie znając regulaminu ograniczasz jedynie własne środki, czy możliwości.
II. Równość wobec zasad
Regulamin obowiązuje wszystkie osoby korzystające z forum, zarówno zwykłych użytkowników jak i administracje forum.
III. Multikonta
Użytkownik jest zobowiązany do korzystania tylko z jednego konta. Każde drugie konto zostanie zablokowane, a użytkownik tych kont otrzyma ostrzeżenie.
Możliwość założenia drugiego konta posiadają osoby którym: została zablokowana możliwość korzystania z konta dożywotnio, konto zostało usunięte (nie na prośbę użytkownika).
IV. Kasowanie kont
Usuwanie konta użytkownika, będzie wykonywane po upływie 7 dni od pozytywnego rozpatrzenia wniosku (którego osoba ubiegająca się o kasacje jest zobowiązana dostarczyć).
V. Zmiany
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O zmianach w regulaminie Administrator jest zobowiązany powiadomić użytkowników z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
VI. Włamania, szkodliwa działalność
Osoby, które działają na szkodę forum lub próbują ingerować w cudze konta będą surowo karani.
VII. ShoutBox
W razie użytkowania ShoutBoxa niezgodnie z zaleceniami administracji zostanie on danemu użytkownikowi wyłączony na okres 7 dni. W razie powtarzania się sytuacji użytkownik może stracić możliwość używania ShoutBoxa na stałe.
VIII. Masowa korespondencja
Rejestracja oznacza akceptację wysyłanych okresowo masowych korespondencji.
Masowa korespondencja może być rozesłana:
· okolicznościowo, np. święta,
· w celach informacyjnych,
· w celach reklamowych.
IX. Decyzje administratora
Administracja serwisu zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji bez konieczności podania przyczyny, szczególnie jeśli chodzi o:
· modyfikacje konta użytkownika;
· zmianę lub skasowanie postu niezgodnego z regulaminem;
· wymierzenie kary lub jej zdjęcie, za nie przestrzeganie regulaminu;
· blokadę lub zdjęcie blokady konta;
· zamkniecie lub wstrzymanie działania forum
Decyzje Administratora są ostateczne. Można odwoływać się od jego decyzji, w tym celu należy skonsultować się z danym Administratorem i przedstawić mu wyjaśnienia z odpowiednim uzasadnieniem.
§2 Niedozwolone treści
I. Ogólne
Na forum zabrania się umieszczanie treści:
· pornograficznych (zwłaszcza tzw. "twardej" pornografii i bezpośrednich linków do stron z takimi treściami);
· brutalnych, które przedstawiają przemoc i zachęcają do niej;
· wulgaryzmów (administracja zastrzega sobie prawo do samostanowienia, co jest wulgaryzmem a co nie);
· obrażających osoby publicznej jak i innych narodowości, religii, rasy ludzkiej oraz obarczających zarzutami nie sprawdzonymi lub nie prawdziwymi inne osoby;
· dotyczących danych personalnych innych osób (jeśli chcemy, na własną odpowiedzialność możemy podawać swoje dane);
· w których użytkownik będzie podszywał się pod inną osobę;
· które są niestosowne w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej;
· przyczyniających się do łamania praw autorskich;
· propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;
· reklamujących strony komercyjne lub więcej niż jeden raz reklamujących strony nie komercyjne;
· innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe np. prowokowanie, podsycanie wrogiej atmosfery.
II. Linki
Zabrania się umieszczania linków do stron o treściach nie dozwolonych wymienionych w dziale I, lub które bezpośrednio prowadzą do niebezpiecznych stron (wirusów, trojanów, skryptów itp.)
III. Odpowiedzialność
Publikowane posty są prywatnymi opiniami użytkowników forum. Dietetykakliniczna.fora.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
§3 Prowadzenie dyskusji
Forum dyskusyjne jest miejscem służącym do wymiany informacji i poglądów. Jeśli nawet nie zgadzacie się z opinią innego użytkownika, nie jest to powód do obrażania go. Dbajcie o wysoki poziom wypowiedzi.
I. Zakładanie tematów
Zakładając nowy temat autor treści zobowiązany jest do przestrzegania kilku zasad:
· nowe tematy należy zakładać w odpowiednich działach. W razie jakichkolwiek wątpliwości administracja forum, jest zobowiązana wskazać na prośbę autora odpowiedni dział dla założenia tematu;
· przed założeniem nowego tematu należy upewnić się czy nie istnieje już podobny wątek o interesującej nas treści;
· zabrania się pisania tego samego tematu więcej niż w jednym dziale;
· tytuł tematu powinien jak najlepiej odzwierciedlać treść zawartą w nim.
II. Pisanie postów
Pisząc posty autor treści zobowiązany jest do przestrzegania kilku zasad:
· w treści postu nie mogą znajdować się „Niedozwolone treści” (określone powyżej);
· pisząc nowy post użytkownik zobowiązany jest do przedstawienia problemu jak najdokładniej, czytelnie i jasno dla pozostałych. W przypadku udzielania odpowiedzi, musi ona być związana z przyjętym przez autora tematem;
· sprawy prywatne należy załatwiać za pośrednictwem Prywatnych Wiadomości;
· w postach zabrania się nadużywania „opcji tekstowych” i emotikon;
· niedozwolone jest wchodzenie w kompetencje członków Administracji;
· niedozwolone jest wielokrotnie powtarzanie danego tekstu (floodowanie);
· niedozwolone jest umieszczanie zdjęć większych niż obszar pola tekstowego;
· zabronione jest pisanie postów nie wnoszących nic do tematu oraz postów, które ograniczają się do pojedynczych stwierdzeń czy emotikon;
· prosimy o przestrzeganie w miarę możliwości podstawowych zasad ortografii i unikania częstych literówek;
· w przypadku cytowania wypowiedzi innego użytkownika, nie należy zaznaczać całego fragmentu wypowiedzi tylko fragment, który najbardziej nas interesuje.
§4 Nicki, Avatary i Podpisy
I. Treści
Nie mogą zawierać w sobie treści nie dozwolonych, nie moralnych i nie etycznych.
Za nie przestrzeganie powyższego regulaminu, użytkownik będzie otrzymywał w zależności od stopnia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gogolius dnia Czw 13:00, 21 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|